tisdag 4 augusti 2009

bästa dagen på sommarlovet


jag somnade halv 7 imårse, härregud :D
Jag och min kära syster jannika låg och pratade om allt mellan himmel och jord, vi pratade om alla minnen om mamma.

Idag steg jag upp halv 11 och fixade mig och sedan for jag och möt michaela så for vi till vasa :)
Det tog ca 50 min med moped som går 54km/h.
Första vi gjorde i vasa var att köra mot rött tills vi håksade att det var rött så vi stannade mitt på gångbanana :D HAHA är nog inte van att köra vid trafikljus.
Gud vilken härlig dag.
Hittade:
2 örhängen, 1 armband, 2 toppar, 1 kortärma, 1 tunika, skor, ringar, solglasögon, foundation, 2 par leggings, midjekjol, massor me underkläder.. ja de va typ allt tror ja :D
Sen chilla vi bara åpå i stan, fo å köp nå tobak som va slut åså köpt vi cider bara för de va så chill.
Sen for vi ti gamla vasa ti abc å hitta nästan int hem :D HAHA, de to no fan lääääng..

Då vi kom hem en 12 tiden stanna vi vid sale i maxmo å rökt en tobak å sen kom tuubi dit också och joina oss å halv 1 va ja hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar